Groene Ster Vlissingen terug in de Eredivisie
Groene Ster Vlissingen keert na 1 jaar van afwezigheid terug in de Eredivisie Futsal. Vrijdagavond won de ploeg uit Vlissingen met 5-6 op bezoek bij Sportclub Olympic en dwong daarmee promotie af.
Voor het eerst speelden de drie kampioenen van de drie Eerste Divisies een wedstrijdreeks om promotie met elkaar. Groene Ster Vlissingen won beide wedstrijden in deze ‘halve competitie’.
AC Kingdom en Sportclub Olympic sluiten nu aan in de nacompetitie. AC Kingdom ontvangt vrijdag Futal Team Bergen op Zoom, de enige overgebleven periodekampioen. Sportclub Olympic mag zich in een knock-out wedstrijd meten met Eredivisie-herkanser FC Bordeauxboys. De winnaars van deze duels spelen op vrijdag 29 mei tegen elkaar om een de plaatste plek in de Eredivisie Futsal 26/27.